تسویه حساب اداره رفاه
مراحل اداری تسویه حساب با اداره رفاه دانشجویان:
1. مراجعه به کارشناس آموزش (دانش آموختگان) و اعلام وضعیت دانشجو بر روی سیستم گلستان
دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که بدون ثبت فارغ التحصیلی در سیستم آموزش، امکان تسویه حساب در اداره رفاه وجود ندارد، لذا تقاضا دارد ابتدا وضعیت تحصیلی خود را مشخص و سپس جهت تسویه اداره رفاه مراجعه فرمایند.
2. پس از انجام تسویه اداره خوابگاه ها به اداره رفاه دانشجویان مراجعه نمائید و یا با کارشناسان اداره رفاه تماس حاصل نمایید.
خوابگاه فاطمیه: 32103740
|
خوابگاه میرباقری: 2103461 |
خوابگاه معصومیه: 32103759 | خوابگاه گل آور : 2103462 |
خوابگاه کوثر: 32103743 |
خوابگاه الغدیر: 2103463 |
** اطلاعات تماس با اداره رفاه دانشجویی دانشگاه قم:
واحد برادران:
آدرس: طبقه اول کتابخانه مرکزی دانشگاه |
|
---|---|
نام دانشکده | شماره تماس |
دانشکده های فنی و مهندسی، علوم پایه و امور مربوط به بیمه حوادث |
32103484 |
دانشکده های ادبیات و الهیات | 32103483 |
دانشکده های حقوق، مدیریت و صدور تسویه نهایی صندوق رفاه دانشجویان |
32103481 |
واحد خواهران:
آدرس: ساختمان اداری امام خامنه ای- طبقه دوم – اتاق 218 | |
---|---|
نام دانشکده
|
شماره تماس |
تسویه حساب نهایی صندوق رفاه
(اقساط بانک ملی)
|
32103866 |
ادبیات، مدیریت، فنی و مهندسی و صدور تسویه نهایی صندوق رفاه دانشجویان |
32103745 |
الهیات، علوم پایه، حقوق (اقساط بانک تجارت) |
32103720 |
3. دانشجویان محترم دریافت کننده تسهیلات اداره رفاه، پس از پرداخت 10% بدهی و بدهیهای یکجا (وام ودیعه مسکن) از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir/ و یا دریافت فیش 10% بدهی از اداره رفاه دانشجویان (به صورت غیرحضوری نیز قابل انجام است) و پرداخت آن، می توانند دفترچه اقساط خود را دریافت نمایند.
4. دانشجویان گرامی جهت انجام تسویه حساب در امور رفاهی باید تسویه مقاطع قبل و کپی مدرک تحصیلی قبلی را (در صورت عدم ارائه قبلی و بارگذاری در سیستم گلستان) به کارشناس اداره رفاه تحویل نمایند.
نکته: دانشجویانی که بلافاصله در مقطع بالاتر قبول می شوند لازم است به اداره رفاه مراجعه و نسبت به پرداخت 10 درصد وام خود اقدام نمایند و مابقی پرداخت تسهیلات ایشان به بعد از تحصیل مقطع جدید موکول می گردد.
پس از اتمام تحصیل جدید نیز، بدهی هر دو مقطع ادغام شده و به صورت یک دفترچه باز پرداخت اقساط در پورتال رفاهی دانشجو قابل مشاهده و پرداخت است.
5 . پس از انجام موارد فوق، تسویه حساب دانشجو در سیستم گلستان انجام می گردد.
** نکات تسویه حساب با اداره رفاه
1. دانشجویان کارشناسی حداکثر بعد از اتمام ترم 10، کارشناسی ارشد حداکثر بعد از ترم 6 و دکتری حداکثر بعد از ترم 10 لازم است جهت تقسیط وام دریافتی خود به اداره رفاه مراجعه نمایند. پس از این مدت و عدم مراجعه و یا اعلام دانشجو، سیستم به صورت اتوماتیک کل بدهی آنان را به دین حال تبدیل و دفترچه اقساط در یک قسط صادر می نماید و جریمه دیرکرد روز شمار برای وام های دریافتی آنان لحاظ می نماید.
2. دانشجویانی که بدهی خود را به صندوق رفاه پرداخت نموده اند، جهت درخواست صدور دانشنامه، نیاز به حضور در دانشگاه ندارند و از طریق تماس با کارشناس خود در اداره رفاه می توانند نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند و یا از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir درخواست تسویه حساب خود را ثبت نمایند و پس از آن با اداره فارغ التحصیلان جهت دریافت دانشنامه خود هماهنگیهای لازم را به عمل آورند.
3. جهت اطلاع از وضعیت تسویه خود به گزارش 522 در سامانه گلستان مراجعه فرمایید.
** پاسخ سوالات پر تکرار در خصوص تسویه حساب و دفترچه اقساط (کلیک نمایید)